SPA si Wellness - DespreSpa.ro

Link: Blog Despre SPA

Obiective de vacanta

Translate
  Etichete: Chi , vacanta , chi , aur , smoothies , Smoothie , smoothie , week end , cuplu , oferta , cu , c

14 aug 2013

Spaventura - Tai ChiAm tanjit multa vreme dupa o vacanta. O vacanta pentru mine, pentru sufletul meu. Desi nu am renuntat in niciun an la concediu, nu am avut parte de mult de un sejur in adevaratul sens al cuvantului. Pentru ca stresul a intrecut relaxarea. Bagaje, avion, grija de copil, supravegherea lui continua, bifarea obiectivelor turistice...ca daca tot am ajuns acolo, e pacat sa nu vizitam tot ce poate fi  vizitat etc.

Am cheltuit sume considerabile pe vacante despre care nu pot sa spun ca nu au fost frumoase. Dar daca ma-ntreb „Cu ce am venit mai bun din acest sejur?”, raspunsul ma tot punea pe ganduri. De fapt, nu gaseam nici un raspuns.

Posibil ca definitia vacantei sa fie mult mai complexa decat tindem noi sa credem.

Rapel

O vacanta reusita nu doar te transporta dintr-un loc intr-un alt loc, dar te si „constrange” sa inveti ceva din acest nou loc. Vii mai bun, mai fericit, mai energic si mai pregatit pentru activitatile coplesitoare de acasa, cu care inevitabil ne confruntam cu totii.

In cautarile dupa un asemenea sejur, am dat de oferta Spaventura, care a avut loc in week-end-ul trecut, 9-11 august 2013. Pentru un cuplu si un copil cheltuielile s-au ridicat la 1800 lei. Sunt incluse cazarea la un hotel nou, superb din Sinaia (Foisorul cu Flori), smoothies naturale, preparate de nutritionistul care le-a si conceput, servite pe tot parcursul sejurului, in stricta concordanta cu exercitiile si meniul fix conceput tot de acelasi nutritionist, atat pentru parinti cat si pentru copii. Workshop-uri Tai Chi si Chi Kung - pentru adulti, timp in care copiii au avut o multime de activitati extrem de interesante: escalada, rapel si tiroliana, atelier de noduri, atelier de orientare montana cu harta si busola – si ca aplicatie practica o drumetie la Pestera lui Bogdan, au invatat de monteze corturi etc.

Smoothies

Recunosc ca am ezitat initial foarte mult daca sa merg sau nu in acest week-end: intai am avut reactia pe care probabil o ai si tu acum. Am spus ca e mult, ca din banii aceia poate m-as descurca o saptamana la mare. Acum, sunt foarte fericita, atat eu cat si restul familiei, ca am ales Spaventura! Un asemenea week-end mi-a incarcat bateriile pentru un intreg anotimp. In plus, am cunoscut oameni de calitate si am facut ceva valoros pe termen lung: cu totul altceva decat sa stau tolanita pe plaja. Sa intorc perspective, sa-mi echilibrez propriile ganduri. Am invatat sa respir, am invatat sa constientizez energia pe care o pot aduce in organism, din natura, am devenit mult mai calma. M-am convins ca fructele si legumele pe stomacul gol sunt o mina de aur pentru organism. Urmand un meniu fix si dupa multitudinea de smoothies detoxifiante, m-am simtit cu mult mai usoara! Mai pozitiva si mai in crezatoare. Am invatat sa comunic in primul rand cu mine, dar si cu familia mea.

Stiu ca pe buzele tuturor circula un pesimist „banii sunt putini”. Dar in acest week-end am  constientizat ca sanatatea si bunastarea noastra e mult peste orice facturi si ipoteci! Dupa cum am scris si in formularul de feedback, noi vom participa de-acum incolo in toate editiile Spaventura. O fac pentru mine si pentru cei dragi.

O vacanta obisnuita poate fi rezumata in cateva fraze si se descrie in cuvinte.

Dar Spaventura se descrie intr-un nou stil de viata.

J.B., Bucuresti

Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Articole similare

Adio antrenamente lungi. Incearca antrenamentele in stil Tabata

Esti un impatimit al sportului dar iti place mereu sa descoperi noi metode de antrenament? Daca raspunsul este unul afirmativ, atunci trebuie sa citesti in continuare articolul acesta deoarece am sa iti prezint un nou tip de antrenament, o arma eficienta si rapida pentru un corp de invidiat, fie ca esti femeie sau barbat....
Adio antrenamente lungi. Incearca antrenamentele in stil Tabata - Articole Utile

5 semne care iti arata ca ai probleme cu ficatul

Ficatul se imbolnaveste din varii cauze, incepand cu ereditatea („mostenirea” bolii de la un membru de familie) si pana la toxine (chimicale sau virusi) sau afectiuni pe termen lung (precum ciroza)....
5 semne care iti arata ca ai probleme cu ficatul - Articole Utile

Pneumonia apare atunci cand avem conflicte emotionale legate de singuratate

Pneumonia implica inflamarea plamanilor din cauza unor bacterii infectioase. Printre simptome se numara febra, durerea in piept, starea de rau, dificultatile de respiratie, confuzia mentala si oscilatiile de tensiune arteriala....
Pneumonia apare atunci cand avem conflicte emotionale legate de singuratate - Articole Utile

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA

Cadoul perfect

" Sunt sefa Comitetului de Parinti la clasa a VIII-a A si am avut o idee pe care as vrea sa o impartasesc cu toti ceilalti ..."

Monica Blaga , Cluj-Napoca

Voucherul despreSpa este cadoul perfect pentru mine!

" Intr-un moment cu multa tensiune si stress, frustrari acumulate dar mai ales dupa multa multa munca, am primit un voucher ..."

Roxana Penciu , Bucuresti

O experienta placuta!

" Am primit cadou un voucher in valoare de 200 lei si a doua zi am intrat pe site pentru a vedea centrele partenere in care ..."

Holban Codruta , Bucuresti

E minunat ca le putem folosi oriunde in tara

" In primul rand vreau sa multumesc echipei despre spa.ro pentru articolele interesante, de unde am invatat multe lucruri si ..."

Lavinia Vlahu , Brasov

Email-voucher spa, super cadou – foarte tare surpriza!

" Ieri a fost ziua mea de nastere. Mi-am luat o zi de concediu, fara un program, vroiam doar sa ma relaxez. La prima ora am ..."

Mariana Daviduta , Craiova

BaliSpa- Cornu

" Am fost la BaliSpa - Cornu; recomand cu mare drag ... locatia superba, oameni minunati, servicii de 5*. Am beneficiat de un ..."

Daniela Ganea , Bucuresti

Gift Card

" Buna ziua, Fiind ziua de nastere a unei persoane foarte dragi familiei,ma gandeam ce cadou/surpriza i-ar aduce un zambet si ..."