Despre noi |  Contact      |       RO / EN



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Training Spa Management

Translate 

05 apr 2016

Oferim cursuri de spa Start Up ,spa management, traininguri de proceduri si servicii si training de interactiune si servicii clienti. 

 

Cursul de spa management este destinat managerilor spa, initiatorilor de proiect si proprietarilor de hotel, spa sau salon. Profitabilitate, prezentare, solutii operationale practice, concepte puternice si experienta oaspetelui sunt tot atitia factori de importanta majora in toate deciziile pe care compania le ia pentru a crea un Spa intr-adevar de exceptie intr-un mediu in care competitia este mereu in crestere.

 

 

Continut curs Spa Management 

 

Modul 1.Introducere in spa management 

Modul 2. Finante Spa 

Modul 3. Spa Marketing 

Modul 4. Personal si managementul personalului 

Modul 5. Serviciu clienti  

Modul 6. Operatiuni

 

OFERTA DE CONSULTANTA cursuri 

SPA MANAGEMENT 

 

Propunem un parteneriat in faza de soft –opening si operationala: se va crea si implementa un program de training care urmareste obtinerea informatiilor necesare pentru supervizarea unui spa pentru Beneficiar, precum si dezvoltaea abilitatilor de utilizare pertinenta a acestor informatii ; Avem expertiza dobandita in spa-uri internationale de 5*, in toate aspectele operationale ale unui spa–Finante Spa, Marketing, Staffing & management, Serviciu Clienti, Operatiuni, Retail & Merchandising –si diverse formule prin care sa asiguram ca produsul finit este vandut cu profit optim. 

Scopul colaborarii este intelegerea conceptelor spa , ralierea la tendintele globale in industrie , capacitatea de dezvoltare a unui plan de marketing axat pe profit , posibilitatea de supervizare optima a spa-ului astfel incat acesta sa devina centru de castig.

 

Finante Spa

 

·  ABC-ul afacerii dvs - Cei mai important indicatori de performanta , pe care ar trebui sa ii monitorizati

 

·  Cum sa proiectezi si sa compari cu acuratete vanzarile lunare cu costul bunurilor vindute

 

·  Proiectii financiare pentru compensatiile personalului

 

·  Analiza marginilor serviciilor & produselor

 

·  Declaratii financiare : bugetul spa , profit&pierdere

 

· Tendinta pe anul in curs , analiza ROI

 

·  Recuperare costuri echipamente - ce va puteti permite?

 

·  Introducere in Yield Management - ce tendinte si tactici va vor aduce mai multi bani ?

 

·   Managementul voucherelor – cadou

 

·  Studiul planului compensational , optiuni si modele pentru managerul spa

 

Spa Marketing

 

·  Ultimele tendinte in industrie: rapoarte si statistici

 

·  Dezvoltati si conduceti planul de marketing pe 1 an

 

·  Analiza pietei target: pozitionare & scop

 

·   A stabili contacte- top 6 atractii pentru oaspeti

 

·  Kit media & publicitate pe multiple canale media

 

·   Cum sa obtii publicitate gratuita

 

·   Analiza profitabilitatii promoiilor spa: cum acestea pot afecta sau beneficia balanta

 

·  Discount vs. Incentive prin valoare adaugata

 

·   Spa Retail

 

·   Amenajarea scenei: merchandising si aranjarea vitrinelor

 


Personal si management de personal

 

·   Kit de recrutare - cheia pentru a angaja staruri

 

·  Deveniti un líder cu prezenta- tehnici care te ajuta sa dezvolti aptitudini de líder

 

·   Programe interne pentru personal menite sa atraga si sa retina staruri; mentor, referinte , recunoastere, training , bonusuri etc

 

·   Managementul receptiei- cum sa masurati productivitatea si sa va cresteti afacerea

 

·   Contracte Spa: oferte , politici , cod de conduita , planuri de crestere si teluri, fisa postului , evaluari , compensatii , non-competitie, confidentialitate, etc

 

·  Disciplina personalului, baza de avertizare si concediere

 

·  Tehnici de formare a unei echipe

 

Serviciu Clienti

 

·    Identificarea si depasirea expectativelor oaspetelui inteligent de astazi

 

·     A castiga si a retine clienti prin construirea unei relatii exceptionale si practici ale oamenilor superiori

 

·   Arta crearii si beneficierii de oportunitati in servicii

 

·   Rezolvarea problemelor oaspetilor cu solutii si beneficii

 

·   Programe interne create pentru cresterea si retinerea clientilor: valoare adaugata , ingrijire pentru acasa , cumparator frecvent, referinte

 

·    Interactiunea cu oaspetii : codul de conduita

 

·   Cum sa masurati profitabilitatea clientului si ce poate face acesta pentru dvs

 

·    Programe & Promotii – costuri , urmarire , monitorizare

 

·    Recompensarea clientilor

 

Operatiuni

 

·    Depasirea provocarilor impuse de o slujba cu tot mai multe indatoriri

 

·    Interpretarea si producerea de rapoarte saptaminale

 

·    Tehnologie – alegere si implementare

 

·     Managementul timpului

 

·   Stabilirea si maximizarea relatiilor cu furnizorii

 

·     Dezvoltarea manualului de proceduri, política pentru angajati , liste la locul de munca , protocol, protocol pentru produse, controlul infectiilor , pregatire pentru urgente

 

·   Managementul schimbarii in spa

 

·   Documentatia , manualele si procesele derivate , urmarind volumul acestora

 

 

Cost curs Spa management - include predarea tuturor modulelor , aproximativ 7 zile - 900 eur ( fara Tva) / pers. Se vor adauga cazarea si transportul trainerului la locatie, acestea fiind stabilite in prealabil.

 

 

Contact: Oana Manole, Spa Consultant, Tel: 0721 070392 

 Email:  spatrade@gmail.com 

 





Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta