Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

10 strategii pentru manageri – cum sa comunici cu personalul spa

Translate 
  Etichete: training , tratamente , sedinta , cu , creta , c

24 mai 2011

1.       O data pe saptamana – scurta ´sedinta de dimineata´ -15 -20 min

 

2.       O data pe luna- sedinta obligatorie pentru tot staff-ul: brainstorming, eventuale probleme si propuneri de rezolvari - max . 1h 30´

 

3.       Incheie intotdeauna sedintele cu o nota pozitiva

 

4.       Evaluari verbale si scrise

 

5.       O tabla cu creta si burete pusa intr-un loc vizibil: zona de preparare a tratamentelor sau in camera personalului

 

6.       Staff-ul tau va avea sedinte fara tine : la doua luni personalul de tratamente va avea reuniuni cu referire la munca lor , probleme , posibilitati de crestere , training si continua evolutie

 

7.       O data cu salariul ofera si o multumire scrisa: scurta si intr-un ton pozitiv, nota ta va aminti un client multumit, o initiativa care te-a surprins placut, un ajutor catre un alt coleg etc .

 

8.       Creeaza un incentiv pentru brainstorming care a dus la o idee valoroasa pentru imbunatatirea spa-ului , pentru atragerea clientilor etc.

 

9.       Fa liste pentru sedintele tale, taie ceea ce ai comunicat deja, pentru a nu deveni repetitiv

 

10.   Plateste orele pe care personalul tau le petrece la respectivele sedinte !

 

 Oana Manole

SPA d'Or Consulting



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta