Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

3 situatii care pot aparea in SPA

Translate 
  Etichete: cosmetice , jacuzzi , piscina , produs , Produse , produse , cu , c

31 mai 2011

 

Te-ai aflat vreodata intr-una din situatiile urmatoare?
Acestea sunt 3 cazuri reale ….
1. Ai cumparat un produs sau un echipament cu defect
Reclamatia in legatura cu produsul defect trebuie facuta companiei care a administrat vanzarea produsului, care trebuie sa fi dat spa-ului o garantie de buna functionare a produsului. Acest lucru nu prejudiciaza vanzatorul de dreptul sau de a reclama fabricantul. Atentie, cereti intotdeauna garantie pentru bunurile cumparate pentru spa.
2. Ti s-au vandut cosmetice intr-o stare proasta…
In ceea ce priveste vanzarea de produse in stare necorespunzatoare, la o eventuala solicitare a clientului trebuie sa poti demonstra ca spa-ul a urmat toate indicatiile pentru mentinerea produsului: produsul sa fie inchis (si sigilat daca asa se prezinta ambalajul original), sa se fi respectat conditiile de depozitare, temperatura etc. Daca toate conditiile de pastrare a produsului au fost indeplinite de catre personalul spa-ului, reclamatia se va dirija catre firma distribuitoare. Verifica intotdeauna calitatea ambalajului sau a produsului unde este posibil (de ex. sticle transparente), si data de expirare. Nu accepta produse de la distribuitor care au un termen de expirare mai mic decat timpul in care preconizezi sa vinzi acest produs in functie de estimarile facute in urma vanzarilor anterioare.
3. Un client sufera de o cadere de tensiune…
In cazul in care un client sufera de o cadere de tensiune datorita faptului ca temperatura apei dintr-o piscina dinamica sau dintr-un jacuzzi este mai ridicata decat normele indicate, spa-ul isi va asuma responsabilitatea ce deriva din daunele si prejudiciile cauzate. Acesta ar fi unul din cazurile acoperite de asigurarea de raspundere civila, depinzand daca spa-ul are astfel de norme in vigoare sau nu.

Oana Manole

SPA d'Or Consulting



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta