/
/
Arta de a face merchandising in spa

Arta de a face merchandising in spa

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
Arta de a face merchandising in spa

Prietenii ma vor certa ca folosesc iar expresii ´ americanish ´ asa ca voi spune ca este vorba despre arta de a-ti aranja produsele in spa. Ai un spa sau un salon . Este vanzarea de retail pe masura vanzarii de tratamente? Aduce un profit consistent si masurabil ? Daca nu , nici nu vreau sa stiu , iti voi spune direct ceea ce ai de facut:

1.       Zona de retail, care poate corespunde cu zona de receptie va fi organizata, in concordanta cu restul spa-ului si nu separata de acesta, va contine toate produsele promovate si , in niciun caz nu va contine produse incuiate . Este important sa ai si o zona de testere – majoritatea dintre noi raspund cu simturile.

2.       Managementul inventarului:

Este foarte important sa stii ce se vinde si de catre cine , care sunt produsele care se misca incet si cele care practic , zboara de pe rafturi. Identifica corect cat cheltuieste in medie un client pe produse in spa-ul tau si afla care sunt tratamentele in care se vinde cel mai mult.

3.       Ce contine zona de retail : produse de par, unghii, corp, fata dar si linii de produse care continua experienta acasa – lumanari, carti, muzica … creeaza un mix de branduri si linii de produse care sa seduca. Amesteca un brand ´tehnic´ cu un brand de sustinere „senzorial”.

Tot ceea ce folosesti in spa poate fi promovat si vandut : daca in baie am niste produse absolut fantastice poate oaspetii vor sa le aiba si acasa sau in calatoriile lor ; ce-ar fi daca la pedichiura le-ai propune niste slapi de calitate si eleganti in locul celor albi , banali , sau la coafor ai avea niste agrafe cu pietre ? In camera de relaxare le oferi ceaiuri detox si fructe uscate ? Ofera-le posibilitatea sa se rasfete si acasa cu acelasi lucru.

4.       Arta de a aranja produsele: nici eu nu m-am nascut invatata, dar am observat de la cei mai buni.

Produsele vor spune o poveste – brandurile vor sta impreuna, liniile de asemenea. In mijloc va sta produsul cel mai important, atentie! O culoare excentrica a ambalajului si produsul cel mai mare atrag atentia asupra lor . Utilizeaza flori uscate, fructe (mai ales daca se regasesc si in compozitia produselor) , mixuri de creme si ceaiuri ( de exemplu , creme pentru tonus corporal in mix cu ceaiuri de slabit si suplimenti vitaminici ) , tavi si boluri pentru decor . Rezerva o zona pentru promotii . Schimba periodic locul produselor.

5.       Pune un target pentru vanzarea de produse. Urmareste-l.

 

Oana Manole

SPA d’Or Consulting

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *