Prietenii ma vor certa ca folosesc iar expresii ´ americanish ´ asa ca voi spune ca este vorba despre arta de a-ti aranja produsele in spa. Ai un spa sau un salon . Este vanzarea de retail pe masura vanzarii de tratamente? Aduce un profit consistent si masurabil ? Daca nu , nici nu vreau sa stiu , iti voi spune direct ceea ce ai de facut:
Este foarte important sa stii ce se vinde si de catre cine , care sunt produsele care se misca incet si cele care practic , zboara de pe rafturi. Identifica corect cat cheltuieste in medie un client pe produse in spa-ul tau si afla care sunt tratamentele in care se vinde cel mai mult.
Tot ceea ce folosesti in spa poate fi promovat si vandut : daca in baie am niste produse absolut fantastice poate oaspetii vor sa le aiba si acasa sau in calatoriile lor ; ce-ar fi daca la pedichiura le-ai propune niste slapi de calitate si eleganti in locul celor albi , banali , sau la coafor ai avea niste agrafe cu pietre ? In camera de relaxare le oferi ceaiuri detox si fructe uscate ? Ofera-le posibilitatea sa se rasfete si acasa cu acelasi lucru.
Produsele vor spune o poveste – brandurile vor sta impreuna, liniile de asemenea. In mijloc va sta produsul cel mai important, atentie! O culoare excentrica a ambalajului si produsul cel mai mare atrag atentia asupra lor . Utilizeaza flori uscate, fructe (mai ales daca se regasesc si in compozitia produselor) , mixuri de creme si ceaiuri ( de exemplu , creme pentru tonus corporal in mix cu ceaiuri de slabit si suplimenti vitaminici ) , tavi si boluri pentru decor . Rezerva o zona pentru promotii . Schimba periodic locul produselor.
SPA d’Or Consulting
Explorator Wellness Virtual