Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Arta de a face merchandising in spa

Translate 
  Etichete: acasa , baie , brand , merchandising , muzica , relaxare , salon , spa , Brand , Produse , produse , SPA , cu , ( , c

22 iun 2011

Prietenii ma vor certa ca folosesc iar expresii ´ americanish ´ asa ca voi spune ca este vorba despre arta de a-ti aranja produsele in spa. Ai un spa sau un salon . Este vanzarea de retail pe masura vanzarii de tratamente? Aduce un profit consistent si masurabil ? Daca nu , nici nu vreau sa stiu , iti voi spune direct ceea ce ai de facut :

 

1.       Zona de retail , care poate corespunde cu zona de receptie va fi organizata , in concordanta cu restul spa-ului si nu separata de acesta, va contine toate produsele promovate si , in niciun caz nu va contine produse incuiate . Este important sa ai si o zona de testere – majoritatea dintre noi raspund cu simturile .

 

2.       Managementul inventarului : este foarte important sa stii ce se vinde si de catre cine , care sunt produsele care se misca incet si cele care practic , zboara de pe rafturi . Identifica corect cat cheltuieste in medie un client pe produse in spa-ul tau si afla care sunt tratamentele in care se vinde cel mai mult.

 

3.       Ce contine zona de retail : produse de par , unghii , corp , fata dar si linii de produse care continua experienta acasa – lumanari, carti, muzica ... creeaza un mix de branduri si linii de produse care sa seduca. Amesteca un brand ´tehnic´ cu un brand de sustinere "senzorial".

 

Tot ceea ce folosesti in spa poate fi promovat si vandut : daca in baie am niste produse absolut fantastice poate oaspetii vor sa le aiba si acasa sau in calatoriile lor ; ce-ar fi daca la pedichiura le-ai propune niste slapi de calitate si eleganti in locul celor albi , banali , sau la coafor ai avea niste agrafe cu pietre ? In camera de relaxare le oferi ceaiuri detox si fructe uscate ? Ofera-le posibilitatea sa se rasfete si acasa cu acelasi lucru.

 

4.       Arta de a aranja produsele : nici eu nu m-am nascut invatata , dar am observat de la cei mai buni . Produsele vor spune o poveste – brandurile vor sta impreuna, liniile de asemenea. In mijloc va sta produsul cel mai important , atentie! O culoare excentrica a ambalajului si produsul cel mai mare atrag atentia asupra lor . Utilizeaza flori uscate , fructe ( mai ales daca se regasesc si in compozitia produselor) , mixuri de creme si ceaiuri ( de exemplu , creme pentru tonus corporal in mix cu ceaiuri de slabit si suplimenti vitaminici ) , tavi si boluri pentru decor . Rezerva o zona pentru promotii . Schimba periodic locul produselor.

 

5.       Pune un target pentru vanzarea de produse. Urmareste-l.

 

Oana Manole

SPA d'Or Consulting


Logo comentarii Comentarii (1)


Lucia pe 22 iunie 2011 16:15 Multumim mult pentru sfaturi! Intr-adevar toti pasii sunt esentiali pentru a avea succes in vanzarea produselor! Cel mai important, din experienta noastra este recomandarea terapeutului! Oamenii au incredere in specialist, bineinteles, daca acesta isi castiga acest privilegiu demonstrand clientului profesionalismul cu care isi exercita meseria. Tot din proprie experienta spun ca terapeutii foarte buni se axeaza mai mult pe profesia lor si isi fac treaba in cabinet foarte bine, uitand

Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta