Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Ce sa faci cand vrei sa faci

Translate 
  Etichete: training , spa , tratament , design , afacere , Produse , produse , SPA , cu , c

22 mai 2012

Design spaCat de pregatiti sunteti sa dechideti un spa? Cat intelegeti din procesul de creare al unui concept spa, cat e creativitate si cat experienta, cat sunteti pregatiti sa investiti si cat va asteptati sa primiti inapoi?

 

Azi nu vom vorbi de cifre: saptamana trecuta am fost la un training in Londra pentru European Spa Directors at Hilton. Nu vom vorbi nici de trainingul per se, care a fost consistent, destept si fantastic din punct de vedere informational si motivational. Vreau sa va spun de Kallima Spa, spa-ul de la Waldorf Astoria Syon Park. Am mai scris despre el anul trecut, cand l-am vazut prima data si m-am indragostit iremediabil.

 

Kallima este speciala: incepe cu holul (da, spatiul de trecere din hotel sau din strada in spa este particular, trebuie sa faca efectiv pasajul de la realitate la o lume magica) in alb si negru cu lampi cu foite aurii. Lumina tamisata este parte din atmosfera spa si in Kallima: lampi, lumanari, lumina indirecta creeaza un spatiu ocrotitor si relaxant.

 

Receptia , in culori de pietre pretioase si materiale nobile include o zona de consultatie si o zona de retail. Bine impartite si prezentate, cele doua spatii introduc liniile de produse ale spa-ului: Anne Semonin, Voya si Terrake.

 

Conceptul spa-ului este unul particular: se merge pe un approach personalizat: fiecare oaspete are o discutie cu consultantii in urma caruia i se creeaza un program `pe masura’ . Beneficiile unei astfel de abordari? Mai mult decat client te simti rasfatat, simti ca e vorba despre tine si doar despre tine , ca ti se adreseaza , ca vei obtine rezultate care iti apartin. Partea mai putin amuzanta? Spa-ul trebuie sa aiba o echipa de consultanti absolut fantastica. Pregatiti in toate terapiile, in psihologia clientului, cu cunostinte temeinice de indicatori financiari in spa, aceste ` zane bune’ ale spa-ului fac toata afacerea. Fiindca nu trebuie sa va lasati pacaliti de fluiditatea spatiilor, de usurinta cu care se formuleaza, prescrie si duce la bun sfarsit programul de terapii, de modul precis in care se face follow-up, de raportul care se creeaza aproape instant intre client si consultant- aici este o afacere. O afacere in care se masoara, cantareste, analizeaza tot, in care fiecare raport este urmat de un plan de actiune.

 

Spa-urile sunt lumi complexe. In spatele fiecarei cabine fermecatoare se afla o munca de precizie in design in care fiecare element este luat in calcul si fiecare distanta de la un lucru la altul este calculata; in spatele fiecarui tratament se afla ore de training in proceduri, ingrediente, beneficii, in spatele fiecarei primiri omogene si prietenoase se afla calcule masive si foiletoane de rapoarte care iti spun orele la care esti predispus sa faci un tratament si probabilitatea ca tu sa cumperi ceva sau sa revii. Daca ceea ce vrei este un concept ca si Kallima, ingenios si profitabil, cere sfatul unui consultant. Daca ai deja un spa, auditeaza-l. Exista multe lucruri pe care sa le faci, daca vrei sa faci.

 

Oana Manole

Spa Consultant - Spa D'Or Consulting/ Spa Director eforea Doubletree by Hilton Oradea

+40 (0)721070392

spatrade@gmail.com

www.spador.ro

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta