Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Ce trebuie sa pregatesti cand angajezi echipa spa

Translate 
  Etichete: retete , personal , serviciu , spa , consultant spa , afacere , SPA , oferta , cu , c

24 iul 2012

Echipa spaExista lucruri care trebuie sa fie scrise, predate, explicate, intelese. Un lucru important si care trebuie sa urmeze pasii acestia, este modalitatea de angajare a personalului, ceea ce trebuie sa asteptam de la ei si cum sa ii determinam sa livreze ceea ce dorim.

 

Sunt in procesul de angajare al unei dream-team la eforea: spa at Hilton Oradea, de unde si tema articolului de astazi. Procesul de recrutare este unul rafinat si dificil, dar exista retete care functioneaza. Ceea ce face lucrurile sa mearga nu e ceea ce toata lumea vrea, ci ceea ce functioneaza in mod demonstrat.

 

Cum gasesc personal grozav? Cum pot sa ii multumesc? Cum pot sa ii determin sa performeze mai bine? Ce este ceea ce ii va face sa le pese de afacerea mea? Fiecare dintre noi ne intrebam exact aceste lucruri la un moment sau altul (mai bine, mai devreme).

 

Daca personalul se schimba des, se diminueaza sansele pentru un serviciu superior si deci, pentru o afacere sanatoasa si profit. Inca din faza de atragere a candidatilor seteaza limite inalte. Cere mult si trece candidatii prin multiple filtre. Nu iti fie teama sa le dai teste de anatomie, serviciu clienti, engleza etc. Cine va dori sa se alature echipei tale va vrea si sa treaca aceste teste cu mandrie si spirit competitiv. O data ce ai ‘cules’ cei mai buni candidati sa stii ca ei vor insista sa isi practice ‘mestesugul’ in cele mai bune conditii. Si e firesc. Nu promite ceea ce nu poti livra! Ce mai asteapta ei de la tine? Sa lucreze intr-un mediu placut, unde sa fi primit toate uneltele si cunostintele necesare practicarii muncii lor, sa aiba relatii de munca placute, netensionate si sa isi realizeze potentialul de dezvoltare si recunoastere atat personal cat si in cariera. Daca oferi aceste incentive acest lucru va insemna mult pe termen lung pentru oamenii care lucreaza cu tine.

 

Ce trebuie sa ai in vedere (exista trainiguri de asemenea pe acest subiect legat de atragerea si retinerea angajatilor si Spa D’Or ofera astfel de cursuri):

 

Cum sa citesti cv-urile printre randuri. Sa ai un formular bine pus la punct pentru aplicanti. Sa stii cum sa conduci atat interviurile, cat si probele practice. Sa pui intrebarile juste la un interviu pe skype sau la telefon. Sa stii sa creezi oferta justa. Sa introduci noul membru al echipei la locul de munca si sa il familiarizezi cu standardele tale.

 

Sa creezi programe de retentie pentru personal. Sa ai o oferta atractiva. Ce inseamna sa ai un mentor si ce face el. Sa ai practici manageriale bine puse la punct si sa nu te abati de la regulile setate. Sa ai descrierile fiecarui job in mod detaliat si corect .

 

Sa ai contracte verificate de un avocat competent si sa te tii de promisiuni. Sa practici un management transparent si curat, fara clauze ascunse si fara neconcordante cu legea.

 

Oana Manole

Spa consultant Spa D’Or Consulting/ Spa Director eforea spa at Hilton Oradea

Tel: 0721 070 392, email: spatrade@gmail.com, www.spador.ro

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta