Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Translate 
  Etichete: clienti , spa , terapeut , SPA , cu , c

01 noi 2011

Comunicarea cu clientiiDiferiti clienti cer diferite tipuri de atentie si ghidaj. Desi fiecare oaspete ar trebui tratat individual, se necesita timp ca sa dezvolti o intelegere a  nevoilor fiecarui client. Pana cand cunosti un oaspete bine, urmatorul ´ghid ´ te va invata sa recunosti categoriile basic de personalitate, astfel incat  sa poti oferi fiecaruia atentia de care are nevoie.

 

Personalitate: Foarte pozitiv , mereu vesel

 

Atentie necesara: Tinde sa aiba o atitudine indrazneata, foarte increzator in sine, are nevoie de schimbari si lucruri noi. Poti propune terapiile si pachetele noi si inovatoare, va fi un foarte bun PR pentru tine.

 

Personalitate: Foarte negativ sau nesigur. Aparenta, felul in care arata este foarte important

 

Atentie necesara: Tinde sa pastreze un anumit stil sau atitudine pentru mai mult timp. Se va schimba doar in situatia in care are incredere intr-o anumita persoana. Poti delega o persoana de incredere, cu atitudine ferma care sa ii propuna si urmareasca un program  de terapii  conventionale, clasice.

 

Personalitate: Timid sau introvert. Are nevoie de inspiratie

 

Atentie necesara: Are nevoie sa fie motivat. Urmareste procesul de atragere si programare pas cu pas.  Acorda extra timp in explicarea terapiilor si  solicita feedback dupa tratament.

 

Personalitate: Foarte decis , chiar arogant. De obicei este foarte de succes, poate fi un client foarte loial.

 

Atentie necesara: Iti spun foarte clar ce vor si cum vor. Trebuie sa fii doar pregatit sa oferi servicii impecabile.

 

Cand ai o problema cu un client, este foarte important ca tu, ca profesionist, sa iti amintesti ca imaginea spa-ului poate fi deteriorata mai mult de un oaspete nesatisfacut decat poate fi imbunatatita de zece clienti fericiti! Fa orice este nevoie ca oaspetele tau sa plece multumit din spa sau macar sa simta ca a fost ascultat si ca s-a  facut un efort in directia dorita.

 

Daca e o problema de personalitate intre tine si clientul tau incearca o strategie mereu invingatoare: ´ ucide-l cu blandete ´: fii cel mai amabil, cu cele mai frumoase cuvinte si cea mai simpatica abordare. Cand lucrezi cu clientii , tehnica aceasta se invata …

 

Daca problemele persista, trece oaspetele in grija altui tehnician. Niciun terapeut un va fi specialist in toate tipurile de clienti sau in toate tipurile de servicii.

 

Oana Manole

Spa Consultant – Spa D´Ór Consulting

www.spador.ro

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta