Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Crearea proceselor SPA in patru arii cheie

Translate 
  Etichete: audit , clienti , procese , produse spa , spa , tratamente , Produse , produse , SPA , Produse spa , cu , ( , c

15 noi 2011

Spa– urile de succes au demonstrat excelenta in patru arii cheie, despre care am mai vorbit, separat sau impreuna. Pentru ca lucrurile sa functioneze fluid ai nevoie sa definesti anticipat un set de procese pentru fiecare dintre acestea.

 

·    Spa management – aceste procese comunica ce este important pentru succesul spa-ului, defineste roluri si responsabilitati si evalueaza eficacitatea si eficienta spa-ului. De exemplu, stabilirea misiunii & viziunii spa-ului, target-ele specifice, strategiile de vanzare si promovare, modalitatea de conducere si masurarea profitabilitatii.

 

·  Experienta oaspetelui in spa – aceste procese sunt utilizate pentru crearea meniului de tratamente, stabilirea facilitatilor si echipamentelor, comanda de produse, controlul felului in care se executa serviciul clienti si identificarea modurilor de a imbunatati experienta oaspetelui. Procesele pot include modalitatea de rezervare, SOP-uri, protocolurile de tratamente, serviciile add-ons ( aditionale) care pot fi incluse in meniu, extinderea facilitatilor spa sau includerea de noi servicii intr-o arie existenta, decizii legate de unde si cum vei oferi produse spa retail.

 

·  Operatiuni Spa  - aceste procese sunt proceduri back-of-house, create pentru a asigura ca spa-ul poate oferi tratamente consistente (am mai vorbit si alta data despre  cat de important este ca oaspetele sa primeasca acelasi tratament, cu aceleasi produse si urmand aceeasi procedura de protocol) si ca spa-ul indeplineste cerintele pentru optimizarea operatiunilor spa. Exemplele includ analiza nevoilor de training, training, igiena si siguranta in spa, procesul de cumparare si primire a marfii, conditiile de pastrare ale marfii, mentenanta echipamentelor si a spa-ului.

 

·  Imbunatatirea spa-ului  - Aceste procese identifica oportunitati pentru ca spa-ul sa continue sa imbunatateasca toate aspectele legate atat de business, cat si de satisfactia oaspetelui. Exemplele includ evaluarea feedback-ului de la oaspeti, analiza cauzala a problemelor (gasirea si corectarea problemelor de la sursa), auto-examinarea spa-ului folosind sisteme de audit si testare a personalului pentru identificarea aspectelor care necesita extra-atentie si imbunatatire, identificarea si corectarea surselor de pierdere.

 

Oana Manole

Spa consultant – Spa D´Or Consulting

www.spador.ro , tel: 0721 070392

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta