Despre noi |  Contact      |       RO / EN



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Cum iti motivezi echipa sa faca vanzari

Translate 

05 mai 2016

Cum iti motivezi echipa sa faca vanzari
 
Stim cu totii, cei care operam centre spa, ca una din provocarile acestui business este reticenta membrilor echipei de a se implica activ in procesul de crestere a vanzarilor. Din experienta proprie de peste 10 ani de management, iata primele 5 modalitati de a-ti convinge echipa sa vanda mai mult!
 
1. Este foarte important ca toti membrii echipei sa cunoasca foarte bine produsele pe care le vand si ma refer atat la tratamente cat si produsele de retail. Fii tu un expert in acest sens si verifica-le sistematic informatiile pe care le au! 
 
2. Invata-i tehnici de vanzare adaptate domeniului spa! Invata-i sa identifice si sa promoveze beneficiile produselor pe care le vand. Sa vorbeasca despre ele ca niste specialisti care stiu ce sa recomande si inspira incredere! Sa lege aceste beneficii de nevoile clientului pt a finaliza vanzarea. Nu este suficient sa ne perfectionam serviciile pe care le oferim! Trebuie sa fim constienti ca pt a fi eficienti, trebuie sa ne perfectionam si tehnicile de vanzare. Vanzarea este o componenta esentiala a bussinesului nostru si trebuie sa o tratam ca atare! Psihologic vorbind, oamenii au tendinta sa faca mai mult din ceea ce fac cel mai bine. Daca nu stim sa vindem, nici nu o sa ne straduim sa facem asta si o sa evitam sa ne confruntam cu provocarea si pierdem oportunitati. Sa invatam deci sa vindem bine si vom vinde din ce in ce mai mult! Atunci vom face mai mult din ceea ce deja stim: sa vindem!
 
3. Construieste-ti un plan de vanzari. Stabileste tinte de vanzare per echipa si per fiecare persoana in parte. Posteaza vizibil obiectivele si masoara saptamanal rezultatele!
 
4. Motiveaza-i si evalueaza permanent vanzarile echipei! Verifica permanent cat de bine cunosc oamenii tai produsele (terapii, abonamente, carduri cadou, oferte, produse de retail etc.) pe care trebuie sa le vanda.  Abia atunci vor putea raspunde oricaror nevoi ale oaspetilor nostri, vor fi perceputi ca specialisti competenti si de incredere (sugestie: organizeaza periodic sesiuni de prezentare a ofertelor noi, familiarizeaza-i cu ele, testeaza-i cu privire la produsele ce trebuie vandute, identifica ce nu stiu si traseaza-le sarcina sa se corecteze). 
 
5. Creeaza competitia constructiva intre membrii echipei. Evidentiaza-i pe cei care obtin rezultate bune, scoate-i in evidenta. Acestia vor deveni acel reper pe care vor vrea sa-l intreaca! 
 
Retineti acest lucru fundamental pt vanzari: instruieste-te pe tine si echipa ta astfel incat sa ajungeti experti in ceea ce faceti! 
 
Mult Succes!
 
Liliana Paraipan, Spa Business Consultant & Trainer
www.Spa Business.ro
 


Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Centre SPA


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta