Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

SpaGuide by Maria Rendes


Autor: Maria Rendes
Email: maria.rendes@yahoo.com
Link: http://www.desprespa.ro/SPA-Business/Consultanta-SPA/SpaGuide-by-Maria-Rendes

Din seria: Ce produs alegi pentru Spa - ul tau

Translate 
  Etichete: tratamente , spa , clienti , tratament , produs , brand , Brand , SPA , cu , maria , c

04 iun 2013

Ce produs alegi pentru Spa-ul tau?Brandul ales este cu siguranta important pentru succesul spa-ului, dar atentie, e gresit a considera ca este factorul decisiv in succesul spa-ului, cu alte cuvinte daca ati ales un brand de renume, va va garanta reusita businessului. Nu este asa.

 

Ce anume trebuie sa primeze in alegerea brandului de produs? Conceptul spa-ului tau. Odata conturat acesta, produsul se va alege dintre acelea care se potrivesc cel mai bine conceptului creat, iar tratamentele si serviciile din menu vor merge in linie cu acesta.

 

Este gresit, de asemenea, a alege produsul care va place, fara sa stiti care sunt preferintele clientilor vostri si de a incerca sa va definiti conceptul si baza tratamentele, exclusiv pe brandul ales.  

 

Care sunt tratamentele care vand cel mai bine intre tratamentele casei alese, de pilda, sunt mai puternici pe tratamente faciale sau pe cele corporale? Ce suport ofera brandul respectiv in termeni de training, marketing, PR? De raspuns la aceste intrebari. Nu alegeti un simplu distribuitor, ci un produs al unei companii care va poate deveni un partener strategic si ajuta sa va pozitionati businessul.

 

In termeni de menu de tratamente, incepeti cu unul de tratamente de baza si adaugati altele noi pe masura ce baza de clienti va creste, si ei vi le vor cere. Trebuie sa stiti ce cred clientii vostri despre produs, ce cred angajatii, si gasiti modalitati de a folosi cele aflate.

 

Destul de des se intampla ca atunci cand spa-ul nu are succesul asteptat, sa intre intr-un cerc vicios, unul care va fi si mai alterat de schimbarea viitoare a managerilor. Stocurile sunt in exces si cel mai adesea aproape de termenul de expirare, managerul pleaca, si noul manager il invinuieste pe cel vechi, si vechiul brand. Se investeste mult in schimbarea brandului, in trainingul stafului, se scrie un nou menu, insa problema ramane nerezolvata. In final se ajunge ca spa-urile sa-si refaca menurile de tratamente conforme cu menu-ul casei de produs si nu vice-versa. Si mai rau, confuzia pentru clientii prinsi intre vechiul, noul menu si incertitudinea d-voastra este totala.

 

Cel mai important este sa ramaneti loial conceptului ales, astfel nu veti merge orb.

 

 

Maria Rendes - Spa Consultant

Telefon: 0727 912 653
Email:
maria.rendes@yahoo.com

SpaGuide by Maria Rendes

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta