Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Wellness Laghetto


Autor: Stefano Cattaneo
Email: info@wellnesslaghetto.com
Link: www.piscine-laghetto.ro

Filozofia unui Centru Wellness de succes si strategia cosultantului SPA

Translate 
  Etichete: echilibru , chi , wellness , clienti , Chi , business , cu , c

31 dec 2013

Premier Palace“Centrul Wellness nu trebuie sa reprezinte un monument realizat in cinstea creatorului”, aceasta este filozofia ce sta la baza unui proiect de succes. Conceptul SPA trebui exploatat din punct de vedere logistic, prin utilizarea optima a spatiilor, alegerea inteligenta a materialelor, impreuna cu un design deosebit ce inglobeaza un consum cat mai eficient din punct de vedere energetic. In centrul proiectului va sta intodeauna viitoarea gestionare a spatiilor, deoarece intregul concept se contureaza in jurul unui business care trebuie sa asigure un management deosebit si o sursa sigura de profit pentru investitorii si profesionistii ce le administreaza.

 

Conceptul Centrului Wellness trebuie conturat si realizat in functie de necesitatile clientului precum o “haina confortabila, frumoasa dar studiat in acelasi timp ca o masina eleganta, cu un echilibru intre performanta si consumul de energie”. In final, zona wellness trebuie sa ofere o experienta unica si emotionanta deoarece conceptul este destinat unei clase exigente de clienti, cu o experianta bine conturata in domneiu, iar singura modalitate prin care se poate castiga loialitatea acestor clienti o reprezinta clipele memorabile petrecute in SPA.

 

Consultanta preliminara in dezvoltarea unui Centru Wellness de succes, ce va redefini standardele in aceasta industrie, se bazeaza pe evaluarea, definirea si dezvoltarea conceptului pe urmatoarele criterii:

 

1. Analizarea proiectului impreuna cu cerintele initiale, cu o evaluare aprofundata asupra punctelor pricipale si a targetului ce se doreste a fi atins.


2.  Evaluarea etapelor necesare si prezentarea planingului necesar pentru realizarea proiectului si a bugetului relativ preliminar.

 

3.  Studierea tuturor detaliilor, in conformitate cu cerintele estetice si functionale ale proiectului, si implementarea unei structuri interioare bine definite, oferind certitudinea unui stil si concept unic, ce va asigura profitabilitatea economica a intregului Centru Wellness

 

4. Examinare intregului sistem de instalatii necesar, impreuna cu o dimensionare preliminara ce trebuiesc luata in considerare din faza incipienta pentru a putea obtine un randament ridicat in viitoarea exploatare a Centrului Wellness.


5. Analizarea celor mai noi trenduri din acest domeniu, cu o estimare a tendintelor de piata si a oportunitatilor ce trebuiesc urmate, pentru garantarea unui concept deosebit.

 

6. Evaluarea preliminara in ceea ce priveste functionalitatea proiectului, a designul interior,  a scenariul si impactului emotional  si prezentarea conceptului final. 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta