Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Importanta inventarului corect in spa

Translate 
  Etichete: spa , Produse , produse , SPA , cu , c

30 apr 2012

Inventarul in spa

Facand comenzile initiale pentru deschiderea unui nou spa in Oradea, astazi, m-am gandit sa va spun cateva lucruri despre cat este de important sa mentii controlul asupra inventarului tau. Asta inseamna sa stii in permanenta ceea ce ai si ce vinzi, sa previzionezi si sa planuiesti in consecinta. Urmatorii factori sunt de luat in seama in mentinerea unui inventar care aduce profit:

 

1. Nu mult, ci bun: Multe spa-uri mentin un meniu dificil, cu multe proceduri.  Cand vine vorba de spa-uri, ca in cazul unui restaurant bun e important sa ai produse de calitate, proaspete si la dispozitia clientilor. Tine in permanenta liste cu top-sellers- produsele care se vand cel mai bine si ai grija sa fii mereu aprovizionat. Aproximativ 80% din vanzarea de produse vine din 20 % sku-uri. Ideea nu este sa ai sute de produse care se invechesc pe rafturi ci sa rulezi ceea ce se vinde.

 

2. Personal informat: oricat de bun ar fi produsul tau, daca cel responsabil cu vanzarea, adica terapeutul nu cunoaste in amanunt ingredientele si beneficiile, ai produsul degeaba. Trainingul este extrem de important. Daca iti permiti, alege linii de produse care ofera educatie constanta. De asemenea e important sa stii sa iti faci personalul incantat de produsele tale. Lasa-i sa le incerce.

 

3. Cine cumpara: trebuie sa stii cine ce cumpara. Intre ceea ce clientul tau vrea si ce crezi tu ca vrea poate exista o mica discrepanta. Vorbeste cu ei si intreaba-i ceea ce doresc sa gaseasca in spa. Daca esti concentrat pe ce doresc oaspetii tai poti elimina inventarul in exces.

 

4. Rapoarte: indiferent daca folosesti un sistem manual sau un soft de spa trebuie sa stii ce produse se vand cel mai bine, care nu se misca de pe raft, ce promotii au functionat si care a fost mecanismul care a determinat vanzarea.Analizeaza in continuu ceea ce ai, ceea ce vrei sa vinzi si cum crezi ca o vei face.

 

5. Planul de marketing: o data ce stii ce vrei sa vinzi pune pe hartie planul tau. Scrie exact si amanuntit cum vei determina vanzarea. Comunica personalului tau acest plan si tine-te de el.

 

Oana Manole

Spa Consultant- Spa D’Or Consulting

www.spador.ro

 

0721070392

 

 

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta