Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Prospectarea pietei

Translate 
  Etichete: clienti , pachete , procese , spa , terapii , SPA , cu , romania , c

29 noi 2011

Prospectarea pieteiCand ne gandim la clientul pe care spa-ul il atrage ne dorim sa aiba in primul rand o atitudine pozitiva si sa inteleaga conceptul de wellness, dar, de fapt bogatia este un element cheie in targetarea acestuia.
Captarea unui client cu potential financiar este posibila daca studiezi factorii care influenteaza deciziile lor de cumparare. Trebuie avut in vedere ca exista mai multe nivele de bogatie. Nu ne mai adresam doar elitei bogate, ci de asemenea doctorilor, oamenilor de afaceri, bancherilor etc. Multi dintre acestia au avere de prima generatie si lucreaza pentru ei insisi. Varsta medie este 45 si acum aceasta piata include mai multe femei decat oricand inainte. Dupa cum demonstreaza statisticile modelul economic piramidal dispare, cu veniturile medii micsorandu-se si veniturile mari si mici, crescand. Luati in considerare de asemenea faptul ca exista ´aspiranti la bogatie´, fenomen foarte des intalnit in Romania – indivizii respectivi fiind caracterizati prin dorintele lor, nu prin ce poseda; fiind foarte constienti de prestigiul si statutul lor social.
Deci, cum ii motivam pe cei cu bani sa vina catre spa –ul nostru?


Competenta profesionala


Una dintre caracteristicile celor cu bani este ca au mare incredere in instinctele lor si in capacitatea lor de a lua decizii. De aceea trebuie sa le demonstrezi ca esti capabil sa dai sfaturi, ca esti abilitat sa propui si sa conduci terapii eficient si cu integritate. Procesele trebuie sa fie perfect urmate si intotdeauna asigura-te ca vii in intampinarea nevoilor lor cu pachete si beneficii mulate pe nevoile lor. Ofera valoare adaugata mai degraba decat discounturi si ofera ajutor in deciziile de cumparare.


Respecta ceea ce sunt


O data ajunsi intr-o anumita pozitie, acesti clienti simt ca merita recunoastere pentru ceea ce au obtinut si se asteapta ca tu sa fii la dispozitia lor. Asta e realitatea, daca vrei sa ajungi la ei, invata sa nu spui niciodata ´ nu´. Invata de asemenea sa ii ghidezi prin procese in mod inteligent, nu ca ii convingi sa cumpere. Desi banii nu sunt o problema, sunt foarte sensibili la pret si vor sa simta ca au obtinut valoare pentru ce au platit. Asigura-te ca spa-ul ca si locatie, personalul si tratamentele sunt cu adevarat profesioniste si speciale. Foarte important, asigura loialitate, incredere si discretie.


Recomandarile virale


Oamenii cu putere de cumparare isi primesc recomandarile de la prieteni si familie. Tot asa, ei au puterea de decizie si se considera principala forta conductoare pentru gupul lor si pentru cei de sub ei, facand din marketingul viral o unealta importanta in atragerea altor influenti. Pentru a-ti pastra o reputatie excelenta aminteste-ti ca trebuie sa oferi servicii performante (ca pret si calitate), sa fii mereu acolo pentru ei, sa oferi convenienta si integritate.


´Aspirantii´ si dorinta de a avea


O categorie aparte o constituie mai sus-amintitii ´aspiranti ´ la statutul de influent, o categorie deloc de neglijat: aici intra femeile care muncesc toata ziua, cu copii si case de intretinut care simt ca o sesiune spa este rasplata lor pentru tot ce fac, studentele care isi cheltuie tot venitul pe o poseta sintind ca aceasta ii va conferi status, domnii cu rate la masini scumpe care vor veni la spa-ul tau urmand primul nivel de oameni bogati si influenti. Acest trend va cumpara calitate in loc de cantitate, sunt ce carora masajele exotice si tratamentele extrem de scumpe le vor face cu ochiul. Pentru ei, dorinta primeaza in fata practicalitatii. Aspirantii la influenta sunt o categorie pe care vrei sa o ai in spa, ei incearca, povestesc, aduc alti clienti si sunt entuziasmati.
Daca vrei ca acesti oameni sa devina oaspetii tai, asigura-te ca oferi ceea ce cauta.
Succes!

Oana Manole
Spa Consultant – Spa D´Ór Consulting
www.spador.ro
Tel :0721 070392

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta