Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Receptia unui centru spa – cumul de aptitudini

Translate 
  Etichete: Produse , business , produs , training , produse , SPA , test , cu , c

14 ian 2014

Trandafir salbaticCand treci pragul unui centru spa in primul rand ar trebui sa te intampine un miros special de arome ce te imbie sa mergi mai departe, iti relaxeaza simturile si simti deja ca ai vrea sa ramai. Apoi iti dai seama ca acest iz specific este imprastiat intr-un decor vizual primitor si comod, incat iti doresti sa descoperi mai mult si mai mult, ca in cele din urma o voce calda si un zambet iti ureaza bun venit si te invita „sa gusti din preparatele spa” – aceasta persoana este RECEPTIONISTUL. 

 

Receptionistul spa este parte importanta din tabloul primei impresii, de aceea este necesar sa fie primitor, charismatic, informat, implicat, rabdator.  

 

Pentru a evita dezastrul intregului business spa e necesar sa se acorde o atentie foarte importanta selectiei si instruirii receptiei, pornind de la complexitatea jobului si fisa postului (intampinarea oaspetilor, preluarea apelurilor si transformarea acestora in programari, recomandari, up-selling, atingere target, proceduri operationale etc.) 

 

Problema cea mai des intalnita la receptia spa este teama de vanzare. Iar acest lucru este chiar obiectivul acestui business.

 

Pentru a elimina sau diminua acest sentiment, este nevoie de pregatire (training) si implementare continue.

 

Pregatirea echipei este cheia succesului oricarui business! O platforma spa resusita trebuia sa detina o structura, sisteme si strategii, iar bunul mers al lucrurilor este garantat.  

 

Este responsabilitatea receptiei sa maximizeze veniturile prin: gestionarea apelurilor telefonice, check in, check out. 

 

O receptie eficienta are nevoie de motivare – sedinte, role play, test de cunostinte, sprijin (un manager deschis cu experienta in vanzari, team management si motivare), recompensa. 

 

O receptie eficienta cunoaste foarte bine SPA-UL -  meniu de terapii, produsele spa, soft-ul, elementele unei experiente spa de succes. 

 

Cateva actiuni masurabile ce reflecta eficienta unei receptii spa:

-  Converteste apelurile telefonice in rezervari;

-  Fructifica oportunitatilor de upgrading;

-  Urmareste volumul de vanzari promotii spa;

-  Recomanda si vinde produse retail.

 

Complexitatea si importanta atributiilor receptiei spa pornesc de la comunicarea cu oaspetele – „cladirea” relatiei: pune intrebari, comunica intentii pozitive, asculta clientul si satisface dorintele acestuia, observa nevoiele clientului, comunica cu echipa. 

 

Acceseaza training de specialitate pentru intreaga echipa, iar suma de bani platita va reprezenta nu doar o investitie pe termen lung, ci si calitatea si cartea de vizita a spa-ului. 

 

Alina Nitu

Trainer

Customer Care & Sales 

Tel: 0743 564 796

E-mail: alinanitu21@gmail.com

Blog: www.bunulmers.blogspot.ro

https://www.facebook.com/bunulmers  



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta