Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Recompensarea angajatilor in SPA

Translate 
  Etichete: competitia , pachet , salon , spa , training , Produse , produse , SPA , cu , c

27 sep 2011

Recompensarea angajatilor  - banii se intalnesc cu sufletul

 

Poate cel mai important lucru pe care un spa il are in custodie , de promovat, de vandut si de crescut este personalul .

 

Lucrand cu clientii , invatam sa le citim dorintele si temerile. Incepem sa ne deschidem ochii si inimile si incepem sa ii vedem intr-o lumina diferita . Suntem mai capabili sa le recunoastem potentialul si cum sa ajungem la ei . Aceasta relatie contine idea de a apartine undeva si impoartanta pe care clientul tau o doreste si o cauta . Aceeasi relatie este si cea intre tine si angajatii tai .Asta nu inseamna ca incurajez in spa-uri ca angajatii sa dezvolte ´ownership of the client ´  , luarea in posesie a clientului. Sistemul care functioneaza este cel in care poti schimba fetele , personalul , fara ca experienta clientului sa fie afectata in vreun fel . Deci avem nevoie toti  sa impartasim aceleasi tinte pe termen lung . Va trebui ca tu , liderul cu prezenta sa plantezi samanta .

Manager SPA

 

Sunt cateva componente importante in dezvoltarea relatiilor :

 

·         Fa-ti angajatii sa inteleaga ca timpul este noua moneda – implementeaza oportunitati si strategii care sa ii faca sa castige timp

·         Promoveaza o stare de bine peste bogatie – ghideaza-i cu o inima atenta la ei si cu atingere umana

·         Ofera –le oportunitati de busines si incentive cand este posibil

·         Include familia lor in experienta

·         Arata-le ca  iti pasa , zambeste-le

·         Fii activ in comunitate si incurajeaza-i si pe ei sa fie

·         Incurajeaza-i si educa-i sa se bucure de micile si marile reusite , atat ale lor personale cat si ale grupului

 

Deci, abilitatea de a dezvolta si transforma angajatii este poate cea mai mare oportunitate pe care o ai de vanzare , dar trebuie de asemenea sa consideri crearea unui pachet exceptional de beneficii care vor face competitia sa paleasca de invidie .

 

Aici ai cateva idei pe care le poti include in pachetul tau de beneficii atunci cand faci o propunere de angajare :

 

O filozofie  de tip ´ mie imi pasa ´ – fii un líder care inspira

 

1.     Echilibru munca /viata personala

2.     Aranjamente de munca flexibile

3.     Recunoastearea continua a talentului si un plan de actiune – cultivarea potentialului

4.     Training si programe de dezvoltare care sa ofere crestere personala si noi oportunitati

5.     Diversitatea e importanta!

 

Planul compensational – un sistem de recompensare orientat catre  performanta

 

1.     Plan de bonusuri

2.     Programe de incentivare

3.     Sistem de recunoastere si recompensare

4.     Servicii si produse oferite

5.     Oportunitati educationale si de training

6.     Program de beneficii ale angajatului

 

Aminteste-ti mereu ca toti vrem acelasi lucru : sa tratam si sa fim tratati cu respect si sa simtim ca suntem importante . Ca lideri , suntem pe pozitia de unde sa facem aceasta diferente . Tu iti faci partea ta?

 

 

Oana Manole

Spa consultant – Spa D´ Ór Consulting

www.spador.ro

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta