Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Reguli pentru a - ti retine clientii

Translate 
  Etichete: marketing , spa , SPA , cu , c

11 oct 2011

Azi , cateva reguli simple pe care te incurajez sa le aplici cand vine vorba de afacerea ta . Dosare clienti

·         Identifica –ti cei mai importanti clienti . Suntem cu totii de acord ca nu toti clientii sunt la fel . De aceea trebuie sa stii care este grupul critic si sa masori daca marketingul tau ii atinge .  

·    Construieste un profil de 360 º pentru fiecare din oaspetii tai . O data ce ai creat un set de reguli de segmentare bazata pe valoare , poti sa incepi sa iti  manageriezi clientii ca un proiect si sa determini nivelul de investitie pe care sa-l plasezi in fiecare segment

·     Masoara potentialul viitor al fiecarui segment . Prin asta , inteleg ca , daca identifici potentialul si modelul fiecaruia poti intelege care sunt clientii ascensionali si cei care isi pierd din interes si sa aplici  scheme strategice in consecinta .

·    Asculta-ti clientii in mod strategic. Ei sunt o resursa magica in ceea ce priveste planul tau de marketing . Daca vrei sa construiesti relatii care sa dureze , trebuie sa exploatezi ceea ce stii despre ei . Promoveaza dialogul si comunicarea relevanta .

·      Du-te dupa clientii  pierduti . Daca isi muta interesul in spa-ul competitor si isi iau si prietenii cu ei , nu e foarte in regula . Instituie un plan pentru a –i recupera.

 

 

Oana Manole

Spa consultant – Spa D´Or Consulting

www.spador.ro



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta