Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

SpaGuide by Maria Rendes


Autor: Maria Rendes
Email: maria.rendes@yahoo.com
Link: http://www.desprespa.ro/SPA-Business/Consultanta-SPA/SpaGuide-by-Maria-Rendes

Responsabilitatile unui SPA Manager

Translate 
  Etichete: business , SPA Business , SPA , cu , c

24 sep 2013

 SPA ManagementCe face sau ce ar trebui sa faca un Manager de Spa? In primul rand, ar trebui sa fie o persoana care va poate impartasi valorile si actiona ca un ambassador a ceea ce ati creat sau doriti sa oferiti pietei prin businessul d-voastra. Si, prin puterea exemplului, sa transmita acestea valori tuturor celorlalti membri ai echipei. Managerul de Spa trebuie sa fie capabil sa creeze si sa mentina un mediu prielnic relaxarii si desfasurarii de servicii spa de calitate.

 

Este responsabil de operarea zilnica a Spa-ului, manageriaza finantele Spa-ului, angajatii si serviciile. Pentru Spa-urile mai mici ca si dimensiune si numar de angajati, pe langa task-urile de business, Managerul lucreaza direct cu oaspetii si chiar furnizeaza servicii Spa pentru acestia. Pentru Spa-urile mai mari, sarcinile Managerului sunt concentrate mai ales pe business si ea/el poate avea asistenti care sa lucreze direct cu oaspetii sau sa le furnizeze servicii spa.

 

Principalele task-uri:  

 

- Planificarea finaciara si crearea de strategii de crestere a businessului pe perioade scurte si lungi, implementarea acestora. Stabilirea de indicatori de performanta si urmarirea realizarii acestora, precum si a altor indicatori financiari. Operarea in bugetele propuse si chiar depasirea tintelor bugetate.

 

- O gestiune riguroasa a tuturor datelor referitoare la operarea Spa-ului.

 

- Aprovizionare/inventariere/pastrarea materialelor si produselor ce se folosesc in spa, in conditii care sa asigure operarea optima. Management al facilitatilor Spa-ului si echipamentului, pentru prelungirea vietii acestora si functionarea lor in conditii bune. 

 

- Operarea in conditiile respectarii legislatiei in vigoare referitoare la asemenea activitati. 

 

- Conducerea de campanii promotionale, strategii de vanzare si marketing, participarea activa la acestea. 

 

- Managementul de personal- coordonarea si supervizarea personalului, cu asigurarea evaluarii si dezvoltarii continue a angajatilor, a satisfactiei acestora. Asigurarea tuturor conditiilor pentru obtinerea de performante maxime din partea angajatilor. Trainingul acestora.

 

- Asigura crearea de politici de operare si administrare consistente si corecte, proceduri de disciplina si documentatia completa si adecvata a acestora.

 

- Asigurarea conditiilor de servire a oaspetilor care sa genereze deplina satisfactie a acestora si chiar depasirea asteptarilor lor, actionand tot timpul ca exemplu. Masurarea feedback-ului asupra serviciilor si calitatii produselor furnizate cu scopul de a imbunatati continuu nivelul acestora. Rezolva orice incidente sau evenimente care ar putea sa apara si aduce atingere gradului de satisfactie al oaspetilor.

 

- Celebreaza impreuna cu staff-ul succesul businessului si promoveaza continuu o imagine pozitiva a Spa- ului in comunitate, pe piata locala, si de ce nu, si pe cea internationala. 

 

Articol publicat in Brosura SPA Business 2012-2013 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta