Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

SPA Marketing in 4 pasi

Translate 
  Etichete: brand , clienti , marketing , Brand , curs , terapeuti , cur , cu , ( , c

30 aug 2011

Curs de marketing pentru spa

 

Stiu ca am mai spus dar marketingul in ziua de azi e ´imperios necesar´. Am primit intrebari pe mail daca se merita sa se investeasca in marketing– nu pot raspunde cu ´da´ sau ´nu´ pur si simplu . Stiu saloane si terapeuti care nu au investit un leu in marketing si au rezervari ( ei bine , si aici este de discutat despre marketingul viral ...) , dar cu siguranta un plan de advertising si vanzari bine pus la punct , bine definit in termeni de target , timp si indicatori de performanta ajuta imens la lansarea si mentinerea unei astfel de afaceri.

 

De aceea azi iti voi creiona un curs de marketing pentru spa-ul tau :

 

Lectia no.1 : Fixeaza strategia de brand

 

·         Invata cum functioneaza marketingul in mintea clientilor tai

·         Descopera ce ii face pe clientii tai sa te aleaga pe tine in fata competitorilor tai

·         Identifica elementele cheie pentru brandul tau

·         Noteaza care sunt tintele tale pentu urmatoarele 12 luni

 

Lectia no.2 : Planul de promotii anual

 

·         Scrie mesaje-cheie pe care le vei folosi in toate comunicatele tale de marketing

·         Personalizeaza planul de promotii anual ; alege din multitudinea de promotii , evenimente si programe posibile ( nu dispersa mesajul insa )

·         Selecteaza activitatile de marketing in functie de piata locala si buget

 

Lectia no. 3: Planul de activitati lunare

 

·         Stabileste activitati si responsabilitati lunare . Deleaga persoanele care se vor ocupa de fiecare task in parte

·         Defineste activitatile interne de promovare pentru a creste rata de clienti care revin si care te recomanda

·         Hotaraste care sunt evenimentele locale unde se merita sa investesti timp si bani

 

Lectia no .4 : In actiune

 

·         Masoara ce se intampla cu fiecare campanie de advertising pe care o faci si ajusteaza din mers planurile in functie de rezultate

·         Revizuieste planurile anuale si lunare , tine-te conectat pentru orice campanie ´last minute´ care te poate avantaja

 

 

Oana Manole

Spa Consultant –Spa D´Or Consulting

www.spador.ro



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta