Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Tactici de marketing pentru clientii spa de gen masculin

Translate 

11 iul 2014

Tactici de marketing pentru clientii spa de gen masculinMulte s-au schimbat din zilele de marketing descrise in "Mad Men". Sunt disparute demult pranzurile cu martini. Noua lume de marketing, curajoasa,  s-a indreptat spre cercuri sociale si schimbari de caractere la 140 de grade. Odata cu aceasta schimbare a tehnologiei, s-a schimbat si dinamica de consum. De exemplu, consumatorii de sex masculin cer acum produse si servicii specifice de sex masculin. Peste toate acestea, cand vine vorba de marketing, ei sunt atrasi precum discutille de la barbat la barbat: simple, specifice si directe.

 

Mentinerea limbajului de marketing orientat spre profit

 

Cand vine vorba de marketing la barbati, ei rezista tentatiei de a mai adauga cate ceva. "Clientela de sex masculin este in general mai directa in ceea ce doresc si este interesata in obtinerea acestor rezultate in cat mai putine etape", spune Franziska Haala, director de spa la Spa Aiyana la Carmel Valley Ranch din Carmel Valley, California. 

 

Alegerea atenta a cuvintelor,  in conformitate cu presedintele Jean-Guy de Gabriac de la Tip Touch International, poate fi diferenta care va transforma barbatii din amatori in clienti fideli de spa. El sfatuieste schimbarea cuvintelor feminine si folosirea in schimb a cuvintelor de genul: antrenare profunda, energie, curat si fresh.

 

Faceti barbatii sa se simta confortabil

 

Rapoartele din Asociatia Internationala de SPA (ISPA) - Volumul IV: "Intelegerea Consumatorilor de sex masculin" indica faptul ca barbatii reprezinta 47% din populatia care merge la spa din Statele Unite. "Barbatii sunt din ce in ce mai constienti de beneficiile serviciilor de spa ca un accesoriu de viata sanatos", spune Jana Powers, director de spa la OH! Spa la Ocean House din Westerly, Rhode Island. 

 

Pentru a se asigura ca clienții spa de sex masculin nu simt ca pestele fara apa, asigurati-va ca includeti tratamente de sex masculin exclusive, cum ar fi un facial cu bere sau pedichiura pentru barbati, pe meniu. Spa Walden, situat in Aurora, Ohio, nu numai ca ofera tratamente spa-exclusive de sex masculin, dar, de asemenea, creeaza un mediu care invita barbatii la spa. Un astfel de eveniment este Night-Out Event Spa Walden, o promovare pre-vacanta, care permite clientilor de sex masculin sa se bucure de servicii confortabile de spa, cu unele suplimente masculine, cum ar fi trabucuri, whisky si bere.

 

Identificarea prioritatilor de spa ale barbatilor

 

Faceti cercetare si aflati facilitatile sau caracteristicile dorite de clienti de sex masculin esentiale pentru experiența lor spa de ansamblu. Spa Walden, de exemplu, a vazut o cerere tot mai mare pentru conectivitate in randul clientilor lor spa de sex masculin. Ca urmare, centrul spa a crescut viteza de Internet si a adaugat mai multe puncte de acces aproape de zonele sale de relaxare. Barbatii, de asemenea, au tendinta de a profita de facilitatile din vestiar si apreciaza zonele desemnate de sex masculin pentru intimitate.  

 

In cele din urma, tineti cont de faptul ca marketing-ul la barbati are o directie buna de afaceri, deoarece acestia sunt cunoscuti pentru a afisa loialitatea odata castigati. Ofera unui client spa de sex masculin o experienta spa de neuitat, si exista o sansa buna sa castigati un client pe viata. 

Sursa: http://www.skininc.com/spabusiness/management/marketing/Marketing-Tactics-That-Sell-to-Male-Spa-goers--264939371.html 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta