Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Top 5 reguli de aur pentru un meniu spa de succes

Translate 
  Etichete: SPA , paste , cu , Oferta , terapii , Spa , oferta , pachete , aur , pachet , reteta , c

09 iun 2015

Top 5 reguli de aur pentru un meniu spa de succes

 

Meniul spa este instrumentul numarul 1 de vanzare pentru orice spa! Fie ca este un meniu tiparit, fie ca este vorba de un meniu electronic, regulile care trebuie respectate sunt identice.

 

1.   Meniul spa trebuie sa fie original! Asa cum spa-ul tau ar trebui sa aiba un concept special, un target tinta cu anumite nevoi si un mesaj unic, meniul ar trebui sa reflecte prin oferta de servicii unicitatea spa-ului. Iar un concept spa de success nu se copiaza, ci se creeaza cu pasiune, intelegere a nevoilor clientelei si perseverenta. Adaptarile de gen copy paste de la alte spa-uri nu reprezinta o reteta de succes si nu sunt de dorit deoarece fiecare spa are un specific aparte, construit din mai multe elemente: design, echipa, meniu, locatie, etc pe care nu le vei putea prelua in integralitatea lor. Si atunci, e posibil sa preiei un meniu care nu se potriveste deloc cu specificul spa-ului tau!

 

2.   Meniul spa trebuie sa contina imagini! In lumea spa, vindem emotii si stari, iar acestea sunt transmise cel mai bine prin intermediul imaginilor si mai putin prin intermediul cuvintelor. Deci, alatura textelor, imagini potrivite care sa ajunga la sufletul oaspetilor tai, sa le transmita o stare, o emotie pe care sa doreasca sa o traiasca!

 

3.   Lista de preturi trebuie oferita separat de meniul propriu zis. Deoarece preturile pot varia in functie de sezon, de cerere si oferta, de concurenta, etc este de preferat sa tiparesti separat lista de preturi, astfel incat sa ai posibilitatea sa o schimbi fara sa afectezi intreg meniul.

 

4.   Analizeaza performanta meniului spa! Cel putin o data la 12 luni, este de dorit sa analizezi cativa indicatori cu privire la meniul spa si anume: cele mai vandute terapii, cele mai putin vandute terapii, intervalul de pret cel mai solicitat, cererea de pachete versus terapii a la carte. Ajusteaza meniul si lista de preturi in functie de aceasta analiza! Elimina din lista de servicii acele terapii care nu aduc valoare spa-ului tau!

 

5.  Schimba meniul cel putin o data pe an! Cand ma refer la schimbare, ma refer atat la terapii in sine cat si la design, imagini, texte! Pastreaza in meniu ceea ce se vinde si este apreciat, elimina cele mai slab vandute terapii, introdu terapii noi ca noutati anuale, creeaza terapii semnatura care sa exprime cel mai bine conceptul spa-ului.

 

Succesul unui spa se masoara in profit financiar si in nivelul de apreciere din partea oaspetilor tai! Meniul spa te ajuta sa maximizezi ambii indicatori asa ca merita atentia maxima din partea ta!

 

Mult Succes!

 

Liliana Paraipan

Spa Consultant & Trainer

www.spabusiness.ro 


Logo comentarii Comentarii (1)


rotariu pe 20 august 2015 09:09 cand trebuie trecuta structura (proteine, glucide etc) si valoarea energetica?

Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta