Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

SpaGuide by Maria Rendes


Autor: Maria Rendes
Email: maria.rendes@yahoo.com
Link: http://www.desprespa.ro/SPA-Business/Consultanta-SPA/SpaGuide-by-Maria-Rendes

Trenduri de evitat in industria SPA

Translate 

15 mai 2012

Trenduri in industria SPA“Trenduri”, mai vechi sau mai noi, in industria spa. Totusi, de evitat.

 

1. “Sa oferi de toate pentru toti”, in loc de ceva pentru cineva anume. Spa-urile trebuie sa-si defineasca clar propriul rol pe piata, sa-si dezvolte o identitate clara si sa raspunda unor nevoi bine conturate. Aceasta inseamna, in alte cuvinte, sa detina un spatiu in mintea consumatorului. Economistii ar spune, cred, nisa echivaleaza cu imbogatirea. Chiar intr-un spatiu insuficient, sunt spa-uri care se intrec in a oferi laolalta cele mai “trendy” proceduri medicale, piscine si saune inghesuite printre linii de produse hi-tech si altele organice, mai luxurioase sau mai putin, abordari stiintifice, dar si holistice deopotriva, proceduri mai scumpe sau mai ieftine, sa fie pentru toti, terapii complementare din toate cele patru colturi ale lumii sau terapii “must have”, elemente de thalasso sau balneo, dupa caz, tratamente anti-imbatranire, dar si pentru sportivi etc. Pentru potentialul consumator, devine o adevarata aventura sa navigheze in menu-ul unui asemenea spa ce se dovedeste intotdeauna ultracomplicat. Iar un asemenea spa va realiza curand ca “ceva nu merge”. 

 

2. “Medical Spa mania”. Se pare ca s-a dat drumul, in lipsa unei legislatii coerente, la construirea de spa-uri medicale in orice cartier si de catre oricine. Un consumator avid de rezultate spectaculare si peste noapte nici nu mai are timp sa se gandeasca sau sa verifice daca toate aceste ultra-proceduri accesibile sunt intr-adevar efectuate de profesionisti cu o pregatire adecvata. Si, pana la urma, raspunderea cine o poarta? Si chiar isi merita aura de “Spa” toate aceste locuri? 

 

3. “Mai scump inseamna neaparat mai bun”- fara a corela insa produsul oferit si cu o calitate a serviciilor. Oamenii fac diferenta intre un serviciu veritabil si unul mai putin de dorit. Investitia in egala masura in resursa umana, precum in facilitati sau produse, e cruciala pentru succesul oricarui business si in particular cand vorbim de industria spa, care ofera experiente atat de personale.

 

Maria Rendes – Spa Consultant Colaborator

SPARTNER- The Wellness Consultants

0727 912 653

maria.rendes@yahoo.com

www.spartner.es

 

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta