Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Spa d or consulting


Autor: Oana Manole
Email: spatrade@gmail.com
Link: http://www.spador.ro/

Design interior - nu construi interioare ci experiente

Translate 
  Etichete: Brand , brand , eco , spa , relaxare , consultant spa , Produse , produse , SPA , cu , c

05 iun 2012

Design interiorCand faci un spa, primul lucru este sa definesti exact experienta pe care vrei sa o oferi oaspetelui. Viseaza! Viseaza ce vrei sa faca vizitatorul tau, unde sa merga, ce sa simta. Alege apoi un arhitect, un designer si un consultant spa cu viziune si cu atitudine eco asumata. Ei vor transpune in spatiu fluid ideea ta.

 

Fiecare element din spa trebuie integrat viziunii anterior definite. Fie ca mergi pe o atmosfera teatrala, scenografica, in care se intampla lucruri pe parcurs, fie ca alegi una calmanta, relaxanta in care ai impresia ca plutesti usor dintr-un spatiu in altul trebuie sa fii constant in livarea mesajului.

 

Deja am identificat doua coordonate bazate pe atmosfera pe care trebuie sa le ai in vedere: ‚experienta de brand’ si ‚experienta oaspetelui’. Prima defineste cum tu, ca proprietar de spa, doresti sa apari in ochii publicului, pe cand a doua este ceva extrem de subiectiv , un mix intricat de elemente vizuale si emotii derivate din acestea.

 

Cand iti spun ca viziunea si misiunea spa-ului tau trebuie definite inainte de a incepe crearea acestuia, crede-ma pe cuvant. Este foarte important sa faci spa-ul cu un brand bine definit in minte. Brandul tau este ceea ce vei vinde, vei promova si despre care vrei ca oaspetii tai sa vorbeasca. Acest brand trebuie sa fie usor reconoscibil , sa aiba elemente identificabile, un logo si un mesaj clar. Revenind la designul interior, cateva puncte pe care sa le bifezi:

 

- Gandeste Experienta Oaspetelui de la A-Z inainte de a angaja un arhitect, un designer si un consultant

 

- Organizeaza sedinte de brainstorming in care iti faci schimb de idei pe marginea viziunii anterioare , faci modificari si agreezi impreuna cu echipa ta elementele de brand care urmeaza sa se regaseasca in design

 

- Daca ai ales deja brandurile de produse cu care urmeaza sa colaborezi integreaza elemente vizuale specifice lor in designul tau

 

- In timp ce planuiesti experienta de brand, asigura-te ca oferi o experienta a oaspetelui pozitiva. Vei primi feedback pe Facebook, Twitter, forumuri in baza acestei experiente.

 

- Nu lasa niciun element la voia intamplarii, analizeaza motivatiile din spatele fiecarui lucru. Ajuta sau nu?Dau un exemplu: in sala de relaxare aleg un recliner in culori sobre, dintr-un material de uz greu, care nu se murdareste usor. Am nevoie de o lampa care sa se potriveasca paletei de culori, cu lumina atat directa dar care se poate si tamisa, astefl incat oaspetle sa poata dormi sau citi. Am nevoie si de un stand de reviste in caz ca nu si-a adus nimic de acasa. Am nevoie de cel putin o statie de apa, daca doreste sa serveasca ceva. Voi alege o mocheta in culori sobre, care nu se murdareste, rezistenta la apa, in caz ca vine in picioarele goale de la piscina. S.a.m.d. Ai prins ideea, nu?

 

- Construieste un spa iconic dar prietenos.

 

Oana Manole

Spa Consultant- Spa D’Or Consulting/Spa Director eforea by Hilton Oradea;

 www.spador.ro;

spatrade@gmail.com;

Mob: +40 721 070 392



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta