Despre noi |  Contact      |       RO / EN



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

De ce Westin, Hyatt si IHG au profit in wellness

Translate 
  Etichete: Produse , produs , produse

21 apr 2017

In acelasi timp cu semnarea acordului intre Hyatt si Miraval, brandul Westin, apartinand Marriott International, a anuntat o noua campanie dedicata wellness-ului, in valoare de 30 de milioane de dolari.
"Let's Rise" va promova "urmarirea imputernicirii si potentialul diminetii, fiind un apel catre actiune", a spus Brian Povinelli, lider global al marcii Westin Hotels & Resorts.
 
Potrivit lui Povinelli, turismul de wellness a crescut cu 14% doar in ultimii doi ani, iar cresterea globala de wellness ca nisa va creste cu 17% in urmatorii cinci ani. Mai mult, 60% din mileniali au spus ca sanatatea este cel mai important lucru in viata lor, in timp ce 41% din generatia Z - pe care Povinelli a definit-o ca reprezentand nascutii dupa 1998 - au spus ca vor plati bani in plus pentru produse si experiente mai sanatoase in stilul lor de viata. Daca hotelierii au intentia de a atrage aceasta demografie pe masura ce incepe sa calatoreasca in urmatorii ani, vor trebui sa inceapa acum sa dezvolte programe de wellness.
 


Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta