Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Readucerea la viata a loialitatii

Translate 
  Etichete: ciocolata , marketing , SPA , cu , c

04 sep 2013

Sondaj SUA: programele de loialitate trebuie sa evolueze odata cu schimbarea preferintelor clientilor sau risca sa devina conducatori irelevanti ai cercetarii.


In timp ce programele punct cu punct reprezentau o abordare ireala ce alimenta sustinerea brandului, astazi sunt mize reale.


Kimpton Hotels & Restaurant Group a fost mult timp constient de aceasta dorinta. Programul de loialitate al grupului InTouch a inceput de la biroul administrativ al hotelului Palomar San Francisco, atunci cand asociatul Shirley King a inceput sa tina un teanc de fise ale oaspetilor constanti continand note personalizate si preferinte -  numele partenerilor clientilor, batoane de ciocolata preferate, zile de nastere, pentru ai hotelului cei mai frecventi calatori, a explicat Maggie Lang, senior director si marketing de consum.

 

 

Sursa: http://www.hotelnewsnow.com/Article/11030/How-to-breathe-life-back-into-loyalty 

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate
Distribuitori produse cosmetice

Distribuitori echipamente


pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta