Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

Sectorul Spa pierde din numarul rezervarilor din cauza slabei administrari a chestionarii clientelei

Translate 
  Etichete: tratament , clienti , SPA , c

06 ian 2014

Conform unui nou studiu al Leisure-net Solutions, doar 6 procente din spa-uri intreaba potentialii clienti prin intermediul telefonului ce beneficii prefera in urma unui tratament si doar 13 procente sunt intrebati daca ar vrea sa isi faca o rezervare. 
 
Studiul call-Focus Spa care evalueaza si puncteaza toate aspectele ale chestionarului telefonic conform standardelor industriei Spa, a testat o mostra de 15 spauri de zi din Marea Britanie sunand de 3 ori de-alungul unei saptamani in Octombrie 2013. 
 
Desi nimeni nu i-a intrebat pe cercetatori daca au mai vizitat spa-ul inainte, 65 % au raspuns la telefon inainte ca telefonul sa sune a 6-a oara, 8 din 10 au folosit denumirea spa-ului in momentul in care au raspuns si aproape doua treimi au aratat interes asupra apelantului. 
 
Mai mult de jumatate au obtinut sub 60 de puncte iar punctajul mediu a fost 52%, pe baza unor criterii specifice de servicii de spa. 

 

Sursa: http://www.spaopportunities.com/detail.cfm?pagetype=detail&subject=news&codeID=307790 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta