Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

SpaGuide by Maria Rendes


Autor: Maria Rendes
Email: maria.rendes@yahoo.com
Link: http://www.desprespa.ro/SPA-Business/Consultanta-SPA/SpaGuide-by-Maria-Rendes

Studiu: Produsele din categoria “fara de” ajuta la propulsarea pieteii de ingrijire faciala

Translate 
  Etichete: Produse , tratament , produs , produse , SPA , cu , c

30 iul 2013

Studiul arata ca 42% din consumatori cauta produse cu beneficii multiple, 37% spun ca achizitioneaza produse apartinand doar brandurilor in care au incredere iar aproape un sfert (24%) cauta produse de ingrjire a fetei care prezinta garantia “Fara de” anumite ingrediente.

Cand folosesc produsele de ingrijire faciala, majoritatea consumatorilor cauta elemente functionale de baza precum curatarea (64%) si tratarea pielii uscate (41%). Totusi, numarul utilizatorilor de produse de ingrijire faciala care doresc sa isi imbunatateasca textura pielii a crescut semnificativ din 2012. Aproximativ 36% din utilizatorii de produse de ingrijire faciala motiveaza imbunatatirea texturii pielii ca motiv principal in 2013, fata de 21% in 2012.

Produsele de ingrijire anti-imbatranire reprezinta cel mai mare segment din categoria produselor de ingrijire faciala, detinand aproape 40% din cota de piata. Totusi, dupa ani de crestere, segmentul anti-imbatrinire a avut o usoara scadere de 2.2% intre 2010 si 2012. Intre timp segmental de tratament al acneei a intampinat incasari minime intre 2010 si 2012.


Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta