Despre noi |  Contact      |       RO



DespreSpa pe Facebook DespreSpa pe Twitter Aboneaza-te prin RSS pentru a primi noutatile despre SPA si Wellness

Ambasador in Romania
Partener media in Romania

SpaGuide by Maria Rendes


Autor: Maria Rendes
Email: maria.rendes@yahoo.com
Link: http://www.desprespa.ro/SPA-Business/Consultanta-SPA/SpaGuide-by-Maria-Rendes

Westin Hotels and Resorts inoveaza cu conceptul Spa in minte

Translate 
  Etichete: spa , cosmetice , design , muzica , brand , Brand , Produse , produse , SPA , cu , maria , c

22 aug 2012

Gradinile verticale in holuri.

Acestea sunt un element unic al noului concept lobby si sunt menite nu numai sa imbunatateasca calitatea aerului, dar si sa creeze un mediu calm si natural. Desi exista si in alte boutique hoteluri, Westin e primul brand global care introduce aceste structuri in holurile tuturor proprietatilor din portofoliu. Acest nou concept a fost inspirat de cercetari conduse de NASA, care au descoperit ca plantele crescute in interiorul incaperilor reduc stresul si purifica aerul. Echipa de designeri a fost motivata si de multiplele studii de biofilie care indica faptul ca integrarea naturii in design are o serie de beneficii asupra sanatatii, cum ar fi: scaderea tensiunii, imbunatatirea nivelelor de stamina la nivel mental si a dispozitiei generale. Westin a fost si primul brand hotelier care in 2006 a ales varianta “smoke-free”. In parteneriat cu Ambius, un nume de rezonanta in furnizarea de decortiuni interioare din plante, Westin creeaza adevarati “pereti vii”, ca expresie a promisiunii de a asigura oaspetilor lor sentimentul ca vor trai mai bine decit au trait pina la momentul sosirii in hotelurile lor.

 

“Check-in pods” intr-un ambient relaxant.

Un bunvenit sensorial in aroma de white tea, obtinut si prin inlocuirea clasicelor desk-uri cu “check-in pods”. Acestea sunt ergonomic create, la o inaltime optima si spatioase, si cu suprafata de lucru si ofera o interactiune mai personala cu oaspetii. Muzica calma, tonurile calde si ambientul fresh, un perete efect in spatele fiecaruia dintre “check-in pods”, pe care tehnica creeaza imagini vizuale relaxante si in miscare subtila, toate il transporta pe noul venit din stresul cotidian intr-o lume imbietoare, energizanta si care-l ajuta sa-si regaseasca echilibrul, prospetimea si il pregatesc pentru noi experiente.

 

Spatii flexibile cu oportunitati pentru “work” & “play”, deopotriva.

Spatiile din hol sunt create incit sa satisfaca cerintele turistului business, dar acestea se transforma usor in zone ce ofera nivele variate de interactiune si intimitate, pentru timp pretios petrecut cu prietenii sau cu familia.

 

“Grab & Go Cafe” si retail shopping adaptate nevoii de viteza de actiune a timpurilor noastre.

Designul acestor Café difera de la proprietate la proprietate,  si Westin luind exemplu de la proprietatile surori W Hotels & Resorts, va crea spatii retail signature, incluzind alte Westin inovatii: produse “Heavenly bedding & bath” si alte cosmetice de ingrijire pentru acasa, toate aromate white tea. Daca e “white tea”, e Westin.

 

Alte recente inovatii Westin.

Acest brand de renume international continua sa se redefineasca si sa-si intareasca numele de promotor de “Well- being”- al starii de bine, ce este permanent in mintea transformatorilor si inovatorilor Westin. “SuperFoods”, “WestinWorkout studio” sunt alte exemple, toate menite sa transforme fiecare aspect al sederii la Westin intr-o experienta revitalizanta.

 

Pentru mai multe informatii, puteti vizita www.westin.com

 

Maria Rendes - Spa Consultant

Telefon: 0727 912 653
Email: maria.rendes@yahoo.com

SpaGuide by Maria Rendes

 

 

 

 

 



Daca iti plac articolele de pe portalul despreSpa.ro, intregistreaza-te la newsletter aici

Afli toate noutatile SPA & Wellness!
In plus primesti gratuit 5 ebook-uri!

Brosura SPA Business 2014
Revista SPA & Wellness
Recent inregistrate

pot utiliza Carduri / Vouchere Cadou SPA











Firme consultanta