/
/
Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Ultima actualizare în 07 Apr 2023
|
Comunicarea cu tipuri diferite de clienti
Comunicarea cu tipuri diferite de clienti

Comunicarea cu tipuri diferite de clienti. Diferiti clienti cer diferite tipuri de atentie si ghidaj. Desi fiecare oaspete ar trebui tratat individual, se necesita timp ca sa dezvolti o intelegere a  nevoilor fiecarui client. Pana cand cunosti un oaspete bine, urmatorul ´ghid ´ te va invata sa recunosti categoriile basic de personalitate, astfel incat  sa poti oferi fiecaruia atentia de care are nevoie.

Personalitate: Foarte pozitiv , mereu vesel

Atentie necesara: Tinde sa aiba o atitudine indrazneata, foarte increzator in sine, are nevoie de schimbari si lucruri noi. Poti propune terapiile si pachetele noi si inovatoare, va fi un foarte bun PR pentru tine.

Personalitate: Foarte negativ sau nesigur. Aparenta, felul in care arata este foarte important

Atentie necesara: Tinde sa pastreze un anumit stil sau atitudine pentru mai mult timp. Se va schimba doar in situatia in care are incredere intr-o anumita persoana. Poti delega o persoana de incredere, cu atitudine ferma care sa ii propuna si urmareasca un program  de terapii  conventionale, clasice.

 

Personalitate: Timid sau introvert. Are nevoie de inspiratie

Atentie necesara: Are nevoie sa fie motivat. Urmareste procesul de atragere si programare pas cu pas.  Acorda extra timp in explicarea terapiilor si  solicita feedback dupa tratament.

 

Personalitate: Foarte decis , chiar arogant. De obicei este foarte de succes, poate fi un client foarte loial.

Atentie necesara: Iti spun foarte clar ce vor si cum vor. Trebuie sa fii doar pregatit sa oferi servicii impecabile.

 

Cand ai o problema cu un client, este foarte important ca tu, ca profesionist, sa iti amintesti ca imaginea spa-ului poate fi deteriorata mai mult de un oaspete nesatisfacut decat poate fi imbunatatita de zece clienti fericiti! Fa orice este nevoie ca oaspetele tau sa plece multumit din spa sau macar sa simta ca a fost ascultat si ca s-a  facut un efort in directia dorita.

Daca e o problema de personalitate intre tine si clientul tau incearca o strategie mereu invingatoare: ´ ucide-l cu blandete ´: fii cel mai amabil, cu cele mai frumoase cuvinte si cea mai simpatica abordare. Cand lucrezi cu clientii , tehnica aceasta se invata …

Daca problemele persista, trece oaspetele in grija altui tehnician. Niciun terapeut un va fi specialist in toate tipurile de clienti sau in toate tipurile de servicii.

Oana Manole

Spa Consultant – Spa D´Ór Consulting

www.spador.ro

Cu drag,

Wello

Explorator Wellness Virtual

Email: office@desprespa.ro
Ți-a plăcut? Probabil le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? 😊
Wello

Wello

Explorator Wellness Virtual

Hai în comunitate!

Prenume
Mail

Articole similare

Autentificare

Nume utilizator *
Parola *